הצהרת נגישות

הצהרת נגישות
 
התאמות הנגישות במלון: (מעודכן ליולי 2020)

נושא הנגישות לבעלי מוגבלויות חשוב לנו מאוד במלון ריץ-קרלטון, הרצליה. המלון משקיע את מלוא המאמצים ומשאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירותים שוויוניים, מכבדים, נגישים ומקצועיים.
 
  • לנוחיותכם, שישה חדרי אירוח המותאמים לאנשים עם מוגבלויות המאפשרים תנועה חופשית עם כסא גלגלים על חיפוי פרקט וכוללים מאחזי יד באמבטיה / מקלחון.
  • בחניית המלון ישנם 7 חניות נכים (במידה ומדובר ברכב מעל 2 מטר/ עם מנוף, ניתן להחנות בכניסת המלון בתיאום מראש).
  • בריכת המלון והשטחים הציבוריים (לובי, חדר האוכל והקבלה) בעלי נגישות מלאה לבעלי מוגבלויות.
  • אולמות האירועים במלון נגישים לבעלי מוגבלות (בולרום בקומת הלובי וחדרי הישיבות בקומה 2)
  • אורחים הנעזרים בחיות שרות מוזמנים להתארח אצלנו עם חיות השרות (המלון אינו מאפשר הכנסת חיות בד"כ למעט מקרים אילו)
  • בדלפק הקבלה ובעמדת הקבלה בספא קיימת עמדת שרות עם מערכת עזר לשמיעה עם לולאת השראה לשרותכם.
  • דרכי התקשרות בכתב:
מחלקת ההזמנות של המלון:
09-373-5555
 rc.tlvrz.reservations@ritzcarlton.com  
 
לפניות ושאלות בנושא התאמות נגישות ניתן לפנות לאחראי נגישות במלון:

כפיר גלר, Giler.Kfir@ritzcarlton.com
0545310030
 
 

אנו ממשיכים במאמצנו לשפר את נגישות המלון, כחלק ממחויבותנו לאפשר שירות נגיש לציבור הרחב, כולל אנשים עם מוגבלויות. במידה שתתעורר בעיה או שאלה כלשהי בנוגע לנגישות, אנא ידעו אותנו, ונעשה את מירב המאמצים למצוא פתרון הולם ולטפל בבעיה בהקדם האפשרי.